Πέμπτη 24 Ιουλίου 2014

Katherine Preston: Πώς ο Τραυλισμός με Βοήθησε να βρω τη Φωνή μου





Φαντάσου να ξυπνήσεις ένα πρωί ανακαλύπτοντας ότι οι λέξεις παγιδεύτηκαν μέσα στο κεφάλι σου, και που δεν σε αφήνει να τις ελευθερώσεις...

Το βίντεο μας συστήνει την Katherine Preston, Βρετανίδα συγγραφέα, η οποία τραυλίζει από την παιδική της ηλικία. Έχει γράψει το«OUT WITH IT: How Stuttering Helped Me Find My Voice»

«Συνειδητοποίησα ότι διαφέρω από τα άλλα παιδιά όταν ήμουν 7 ετών. Έπρεπε να μάθω να ζω με αυτό, δεν ένιωθα περήφανη όμως. Για πολλά χρόνια δεν γνώριζα κανέναν που να τραυλίζει, ώστε να μοιραστώ τις σκέψεις μου για αυτό. Έτσι, κρατούσα συναισθηματική απόσταση από τον τραυλισμό μου.
Φοβόμουν πραγματικά να μιλήσω. Μόνο όταν αποφάσισα να «βουτήξω στα βαθιά» ξεπέρασα τους φόβους μου.
Στην ηλικία των 24, αποφάσισα να μην κρύβομαι άλλο από τον εαυτό μου και να αντιμετωπίσω επιτέλους την ιδιαιτερότητά μου, να τη μάθω και να την αγαπήσω. Ακολουθώντας το όνειρό μου να γίνω συγγραφέας, για έναν ολόκληρο χρόνο ταξίδευα για να γνωρίσω κι άλλα άτομα που τραυλίζουν, τις οικογένειές τους, καθώς και λογοθεραπευτές. Έκανα άπειρες έρευνες και συνεντεύξεις για το βιβλίο μου. Γνώρισα διάσημες προσωπικότητες που τραυλίζουν και μοιραστήκαμε εμπειρίες. Η ζωή μου έκανε στροφή 180 μοίρες.
Μιλώντας με άλλα άτομα, κάποιοι με κορόιδευαν, κάποιοι με σεβόντουσαν, κάποιοι με άκουγαν υπομονετικά. Ο τραυλισμός μου βγάζει τον καλύτερο ή χειρότερο εαυτό του άλλου, πράγμα ενδιαφέρον. Από την αντίδραση του άλλου ξέρεις ποιος είναι φίλος σου.
Αυτό που έμαθα από τα ταξίδια μου, είναι ότι ο κόσμος μπορεί και διακρίνει το θάρρος σου. Θέλει θάρρος να μιλήσεις όταν η γλώσσα δένεται, θέλει θάρρος να βγεις μπροστά και να πεις αυτό που σκέφτεσαι, όταν ξέρεις ότι μπορεί να προκαλέσεις αμηχανία, γέλιο, παράξενα βλέμματα. Και αυτό το θάρρος ο κόσμος το σέβεται.
Αναρωτιόμουν κάθε μέρα «γιατί συμβαίνει;», περίμενα απελπισμένα να ανακαλυφθεί η θεραπεία του τραυλισμού, ευχόμουν μια μέρα απλά να εξαφανιστεί… Όλα αυτά στο παρελθόν. Τώρα δεν θέλω να χαθεί, δεν είναι απλά κομμάτι του εαυτού μου, είναι ο ίδιος μου ο εαυτός. Και πιστεύω ότι ο τραυλισμός βγάζει τον καλύτερο εαυτό μου!»

Μάθετε περισσότερα για την Katherine Preston:
katherinepreston.com
https://twitter.com/KPrestonwriter

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου