Παρασκευή 6 Ιουνίου 2014

Megan Washington

Με απλότητα και αυτοσαρκασμό, η Megan Washington αποφασίζει να "βγει μπροστά" και να μιλήσει ανοιχτά για τον τραυλισμό της. Κέρδισε σεβασμό και ένα μεγάλο χειροκρότημα...


   "Στέκομαι μπροστά σας για να σας πω το εξής: Τραυλίζω.
   Δεν είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα που υπάρχει, υπάρχουν άνθρωποι που έχουν πολύ πιο σοβαρά θέματα να αντιμετωπίσουν, αλλά ο τραυλισμός είναι η δική μου μάχη.
Ποτέ δεν μίλησα ανοιχτά έως τώρα, ίσως επειδή κάπου μέσα μου ευχόμουν ότι μεγαλώνοντας θα εξαφανιζόταν. Αλλά, φτάνοντας στην ηλικία των 28, νομίζω ότι θεωρούμαι πλέον μεγάλη!
   Ο κόσμος θεωρεί ότι είμαι μεθυσμένη όλη την ώρα. Ο κόσμος νομίζει ότι έχω ξεχάσει το όνομά μου, επειδή κολλάω όταν πάω να συστηθώ.
   Έκανα λογοθεραπεία, όπου μου πρότειναν να μιλάω αργά, απαλά, σχεδόν τραγουδιστά, και κατέληξα να ακούγομαι σαν να έχω πάρει χούφτες Βάλιουμ. Χρησιμοποιώ αυτή τη μέθοδο πολύ σπάνια, μόνο όταν είναι πραγματικά ανάγκη, διότι στην ουσία δεν είμαι εγώ, όταν μιλάω έτσι. Και σαν τραγουδοποιός, οφείλω να είμαι αληθινή και αυθεντική, τόσο στα τραγούδια μου, όσο και στην ομιλία μου.
   Ο ανθρώπινος εγκέφαλος είναι κατασκευασμένος έτσι ώστε είναι αδύνατο να τραυλίσεις όταν τραγουδάς! Όταν ήμουν μικρή, το τραγούδι ήταν η θεραπεία μου. Είναι η ανακούφισή μου, είναι η μόνη στιγμή όπου μιλάω με ευφράδεια. Μόνο τότε η γλώσσα μου ακολουθεί πίστα κάθε μου σκέψη."

Η Megan Washington είναι μουσικοσυνθέτης από την Αυστραλία και έχει στην κατοχή της τρία βραβεία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου